Thursday, June 16, 2011

ugodno mrcvarenje po samostanu

našo sam se s hrcom u gradu da bi se družili i išli malo slikat po istom. za tu svrhu sam bio zaboravio poneti fotić. dok smo se vrzmali po samostanu pade mi na pamet da nosim mobitel u koji je nokia, na moju sreću, smjestila kameru.
hrc sa dvookim aparatlićem iz vremena začetka fotografije i ja sa mobitel-kamerom s manje od 2 Mpixel-a haramo samostanom u potrazi za pulitzerom. mogli smo satom opremom i slikat vjenčanja. profesionalno.

hrc je strpljivo čeko fratra da prođe kroz vrata dok sam ja užurbano smještao strpljivog hrca na vrata.

nakon iscrpnog 45-minutnog slikanja (brbljanja o problematičnosti svjetlomjer-aplikacije na ajfonu) ošli smo na nezasluženo pivo u susjedni green park.


hrc baca sjenu odprilike dvostruko dužu od njega samog. jab mogo i bolje uz niže sunce


ovako to vide dva skromna velikana moderne rvacke fotografije:

From: ivan rabak <irbque@gmail.com>
Date: June 28, 2011 2:40:51 PM GMT+02:00
To: Hrvoje Piha <xxxxxx@gmail.com>
Subject: Re: razvio sam film...

cim se najedem palacinki :-)


On Jun 28, 2011, at 2:38 PM, Hrvoje Piha wrote:


more!


a moremo i unet gajbu u samostan, sjest na nju i pit polako, dok cekamo da
prodje fratar :D samo sto ce onda doc sa visim instancama :D
znaci dolazis popodne? 



Dana 28. lipnja 2011. 11:32 ivan rabak <irbque@gmail.com> je napisao/la:
ha,ha!
ok! moze!
pa ondak na pivkana!
ajd

On Jun 27, 2011, at 9:50 PM, Hrvoje Piha wrote:


i pogodi sta je!


film je, koliko vidim, savrseno razvijen, al mi bog neda slikat u svom dvorcu.
sjecas se kolko sam ceko fratra da prodje (drugi dan), e pa tu mi sliku nije
dobro namoto aparat. ±∫∏≥≠ sve. krenio mi slikat prije pocetka filma, tako 
da imam cca 10% te slike.... e±∫∏≥≠ ti, sad znam sta cemo sutra ic slikat :D

ima da natjeram fratre da cekaju kraj mene dok razvijem, da budem siguran


da se vise necu morat vracat.

ajd...


-

No comments: