Saturday, June 11, 2011

dvorišne višnje

ajd dobro, u vrtu (ili bašći, za one koji vole prespavati društveno-jezične promjene) su, nisu u dvorišću.
ođe mi je uljetio fino smješten prednji dijafragmatični bokeh. ako vam ovo ne pali nikake žarulje samo nastavite čitati ili odite gledati središnji dnevnik. svaki ih kanal ima po par. i tamo se ništa se ne da naučiti.

di stadoh nakon što si uvrijedih rijetke čitatelje?
da, znači to i još mi uljeti ta muha. nisam ju ni vidio jer mi je tražilo na aparatu tako malo da bih stvarno morao kupit novi i daleko skuplji fotić većeg tražila. onda ću vidjet i muhe. za vatanje mi treba i još skuplji aparat.

kako mi hrc obično kaže da ja slikam onako i onda u foto-šopu tražim poentu fotke ovako u krivuljama kontrasta i podebljanosti boja, moram oma reć u svoju obranu da je tomu i ovoga puta tako. muva daje tu blagu nesavršenost slici, mali poremećaj. samo je bog (i hrvati, ali ne oni gay) savršen (i ja) i umjetnost mora bit svjesno pobožna i tiho dodvorna. zato ja i slikam loše slike. namjerno i iz poštovanja prema apsolutu.

nikake ođe foto-šop krivulje ne ucakluju prirodan sjaj ovih ljepotica.

slavonsko-brodske višnje u vrtu mojih roditelja (muha je dotepenka, ali se suosjećam)

mama je pravila štrudle od višanja i kad joj je zafalilo istih, jel je imala dosta kora i veliku tepsiju, ošla je u vrt i nabrala si još plodova sunca. tih organskih.

samo tako je ošla u bašću, ni da je pogledala gdje joj je bio novčanik ni ošla onlajn da vidi google traffic alerts da isplanira brzu rutu.
-

3 comments:

Anonymous said...

ak je ota muva u strudli ondan je to burek

irbque said...

ali kakav tek burek!

Anonymous said...

Umjetnik u svojoj izricanjoj teznji nadrealistickog prikaza jutarnjeg sfumata smjesta gotovo sve vazne elemente u sami gornji desni ugao slike, sto simbolizira visoko uzdignutu hrvatsku desnicu. Kontrast vjekovnih motiva, muhe i visnje, te ciaroscuro tehnike prenosi stanje umjetnikovog uma pri povratku u voljenu domovinu. Kosmaru pridodaje i, kako to umjetnik voli reci, bokeh efekt, dvije zrake sunca koje padaju gotovo okomito na njegov objektiv, stvarajuci time neponovljivu kompoziciju. Listici dijafragme koji se ocrtavaju na, strucno nazvano, bokeh iris bluru, predstavljaju nam velicanstveno autorovo vladanje tehnikom, te izvrnim objektivima kojima se autor ponosi. Samim time ostaje neshvatljivo zasto pored ovakve tehnicke kvalitete Rabak nije studioznije pristupio temi, te je umjesto muhe govnare, koja bi ovdje pridodala simbolici, koristio muhe domesticus. Osvrtom na dosadasnji opus, uvidjamo umjetnikovu teznju prema nesavrsenosti, svojevrsnom hiper-realizmu novog doba. Nestrpljivo iscekujemo sljedeca remek djela ovog plodnog autora, hrvatskog emigranta koji se skrasio u SAD-u.
http://www.youtube.com/watch?v=gByyJbvAkCc